آموزش میکروبلیدینگ در کرج

 

میکروبلیدینگ از روش‌های موقتی زیباسازی صورت است که به دلیل مزایایی که برای استفاده کننده دارد مورد توجه بسیاری از بانوان ایرانی قرار گرفته است. یکی از شهرهایی که به دلیل نرخ جمعیت موجود در آن میکروبلیدینگ در آن طرفدارن زیادی دارد بهترین میکروبلیدینگ کرج بوده. در این شهر برای آموزش متدهای میکروبلیدینگ دوره‌های فوق‌لعاده حرفه‌ای تشکیل می‌شود و مراکز تشکیل دهنده این دوره‌ها تمام تلاش خود را برای تربیت نیروی متخصص انجام می‌دهند. در صورتی که متقاضی آموزش میکروبلیدینگ در کرج هستید بهتر است ما را تا انتهای این مقاله همراهی نمایید.

میکروبلیدینگ

 آموزش میکروبلیدینگ در کرج

 

میکروبلیدینگ متدی بسیار گسترده است و برای زیبا نمودن لب، ابرو و چشم تکنیک‌های بسیار پیشرفته‌ای تدارک دیده است. از جمله دلایل پر طرفداری این روش گستردگی و موقتی بودن آن است.

برای آموزش این متد به هنرجویان دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ برگذار می‌شود. این دوره‌ها نیز با استقبال خوبی مواجه شده اند و هنرجویان زیادی برای آموزش میکروبلیدینگ ثبت نام می‌کنند. اما انتخاب بهترین مرکز که افراد را با تمام جزئیات موجود در میکروبلیدینگ آشنا نماید کمی دشوار است مخصوصا در شهرهای بزرگی همچون تهران، کرج، اصفهان و … . اما در صورتی کمی تحقیق کنید می‌توانید بهترین آنها را انتخاب نمایید و دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ را در آنها سپری نمود. برای مثال اگر ساکن کرج هستید کافی است در فضای مجازی و یا اینترنت آموزش میکروبلیدینگ در کرج را جستجو نمایید تا با تعداد زیادی مرکز آشنا شوید؛ اما با برقراری تماس و گرفتن مشاوره از آنها می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

آموزش سر فصل های میکروبلیدینگ در کرج

اصولا در دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ در کرج سر فصل‌ها مانند بقیه شهرها تدوین می‌شوند. در قسمت‌های تئوری به شما درباره انواع اجزای صورت و آناتومی صورت صحبت می‌شود. مواردی هم چون

 آموزش میکروبلیدینگ در کرج

 

  • انواع فرم صورت
  • انواع فرم ابرو
  • انواع خط چشم
  • ترکیب رنگ
  • انواع سوزن

علاوه بر این موارد نحوه تناسب اجزای صورت نیز به صورت مفصل توضیح داده می‌شود. برای مثال برای چه فرم صورتی چه فرم ابرویی مناسب است؟ و برای چه فرم چشمی چگونه خط چشم باید کشید شود. در این دوره‌ها نحوه انتخاب سوزن متناسب با ضخامت پوست نیز آموزش داده خواهد شد. ترکیب رنگ‌ها برای میکروبلیدینگ رژ لب نیز از جمله موارد مهمی است که در دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ فرا می‌گیرید. به شما خواهند آموخت که برای رنگ‌ پوست مختلف از چه مکمل‌هایی استفاده شود و چه رنگ‌هایی برای آن مناسب است.

انواع فرم صورت

انواع فرم صورت

اصولا فرم صورت را به دسته‌های زیر تقسیم می‌کنند.

  • صورت‌های گرد
  • صورت‌های کشیده
  • صورت‌های مربعی
  • صورت‌های الماسی
  • صورت‌های بیضی
  • صورت‌های قلبی

در دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ در کرج به شما آموزش داده می‌شود که برای این فرم صورت‌ها کدام مدل ابرو مناسب است. با اینکه در این متد انتخاب فرم ابرو به عهده مشتری است اما دانش و اطلاعاتی میکرو کار می‌تواند از بروز مشکلاتی همچون پشیمانی مشتری و زیبا نشدن صورتش جلوگیری کند.

در صورتی مشتری برای صورت کشیده خود در خواست ابروهایی کشیده و بلند داشته باشد، این میکرو کار است که با اصلاح نظر مشتری او را برای داشتن ابروهای معمولی قانع می‌کند تا علاوه بر زیبا شدن ابروها کشیدگی صورت نیز پوشش داده شود. به این شکل صورت فرد بعد از انجام میکروبلیدینگ ابرو زیباتر از قبل به چشم خواهد آمد. دانستن این اطلاعات برای گرفتن نتیجه مطلوب اهمیت زیادی دارد نشان از تسلط میکرو کار روی کار خود است.

انواع فرم ابرو

در دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ در کرج برای آموزش انواع فرم ابرو از 4 مدل روش فیبروز ابرو استفاده می‌شود. در روش فیبروز 4 مدل ابرو طراحی شده است و اینکه هر کدام از این مدل‌ها برای چه فرم صورتی مناسب است نیز قید شده است.

انواع فرم ابرو

 

به همین دلیل تشخیص این امر که این فرم ابرو برای کدام صورت مناسب است برای میکرو کار کار ساده‌ای می‌باشد فقط باید در دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ در کرج به دقت به این نکات توجه شود. انواع فرم ابرو در روش فیبروز به شکل زیر دسته بندی شده اند.

  • ابروی تیغ ماهی
  • ابروی آسیایی
  • ابروی کلاسیک
  • ابروی دخترانه

باید دقت کنید فرم ابرویی که مشتری انتخاب نموده است با فرم صورت او همخوانی داشته باشد. برای مثال در صورتی که فردی به شما مراجعه نمود که صورتی شبیه به مردم آسیای شرقی داشت، حتما برای او مدل‌ ابروی آسیایی استفاده کنید. شاید این سوال برای شما ایجاد شود این است که به این شکل ابروی اکثر افراد شبیه به هم خواهد بود؛ اما باید بدانید به کمک نسبت‌های طلایی که در صورت وجود دارد می‌توانید برای هر فرد ابروی منحصر فردی طراحی کنید. برای مثال همین مدل ابروی آسیایی ممکن است برای فردی بلندتر از فرد دیگر باشد و یا پهنر از بقیه ترسیم شود. این بستگی به فرم چشم‌ها و بینی دارد.

انواع خط چشم

یکی دیگر از مواردی که باید در دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ در کرج به هنرجویان آموزش داده می‌شود انواع خط چشم، انواع فرم چشم و تناسب بین آنها است. شاید بتوان انواع چشم را به صورت زیر نام برد.

انواع خط چشم

 

  • چشم‌های کوچک
  • چشم‌های با فاصله
  • چشم‌های نزدیک به هم
  • چشم‌های بادامی
  • چشم‌های گربه‌ای
  • چشم‌های با پلک‌های افتاده
  • چشم‌های رو به پایین

در دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ به هنرجو آموزش داده می‌شود برای این فرم چشم‌ها به چه شکل خط چشم رسم کنید تا  چشمانی زیبا و صورتی جذاب را به همراه داشته باشد. دقت کنید بعد از طراحی خط چشم آن را به مشتری خود نشان دهید و تایید او را دریافت کنید. اصولا برای کشیدن خط چشم از رنگ مشکی استفاده می‌شود اما در صورت تمایل مشتری می‌توانید خط چشم‌های رنگی را برای وی ترسیم کنید.

انواع سوزن

سوزن‌های میکروبلیدینگ خود به 3 دسته تقسیم می‌شوند.

1-پاورها

2-فلت‌ها

3-مگنوم‌ها

سوزن‌های میکروبلیدینگ خود از کنار هم قرار گرفتن چند سوزن دیگر تشکیل می‌شود. در دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ در کرج به شما گفته می‌شود که تعداد سوزن‌هایی که در کنار هم قرار می‌گیرند اهمیت زیادی دارد؛ زیرا کارکرد آن تغییر می‌کند. برای مثال سوزن 1 سر پاور برای انجام کارهای ظریف مانند بن مژه و خط چشم ظرف استفاده می‌شود.

 

انواع خط چشم

 

سوزن‌های سه سر پاور برای خط چشم‌های معمولی و خط لب به کار می‌آیند. سوزن‌های 5 سر تا 9 سر پاور برای ایجاد ترکم در ابرو، خط لب پهن و رژ لب استفاده خواهد شد. سوزن‌های مگنوم همگی برای ایجاد سایه در ابرو و طراحی جزئیات بیشتر در ابرو به کار می‌آیند. سوزن‌های فلت برای کشیدن هاشورهای ابرو انتخاب می‌شوند.

آموزش میکروبلیدینگ ابرو در کرج

از مهمترین و پرطرفدارترین خدمات میکروبلیدینگ، میکروبلیدینگ ابرو است. به همین دلیل در دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ در کرج به این مبحث به طور جدی پرداخته می‌شود. در در دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ بعد از اینکه ابروی مناسب برای طراحی انتخاب شد، نوبت به طراحی و قرینه سازی ابروها می‌رسد. در میکروبلیدینگ برای طراحی ابرو از نسبت‌های طلایی استفاده می‌شود تا ابروی طراحی شده با فرم صورت تناسب داشته باشد. جهت قرینه نمودن ابروها باید از ابزار اندازه‌گیری استفاده شود تا ابروهایی کاملا متقارن طراحی شده باشند. ایجاد تقارن در ابرو بسیار مهم است؛ زیرا در صورت عدم تقارن نه تنها ابروها زیبا نخواهد شد بلکه زیبایی کل صورت تحت شعاع قرار می‌گیرد. حال نوبت می‌رسد به نحوه‌ی اجرای هاشور ابروها است. در این دوره‌ها به هنرجویان نحوه در دست گرفتن قلم میکروبلیدینگ و فشاری که باید به سوزن وارد نماید را آموزش خواهند داد.

آموزش میکروبلیدینگ خط چشم در کرج

آموزش میکروبلیدینگ خط چشم در کرج

همانطور که قبلا هم اشاره شد در دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ در کرج به شما آموزش داده می‌شود برای چه فرم ابرویی می‌توانید چگونه خط چشم طراحی کنید تا زیبایی چشم‌ها چندین برابر شود. بعد از طراحی خط چشم نوبت به انتخاب نوع سوزن و بی‌حسی موضعی ناحیه پلک می‌رسد. به دلیل حساس بودن ناحیه چشم باید دقت هنرجو چندین برابر شود تا مبادا به چشم و پلک آسیب بزند. در ادامه بعد از اجرا باید از مراقبت‌های بعد از انجام میکروبلیدینگ صحبت کنید تا مراجعه کننده دچار مشکلات جسمانی نشود و ماندگاری رنگ‌ها نیز افزایش یابد.

آموزش میکروبلیدینگ بن مژه در کرج

طراحی بن مژه برای پر پشت نشان دادن مژه‌ها استفاده می‌شود. در دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ در کرج به هنرجو نحوه پر کردن فاصله بین مژه‌ها آموزش داده می‌شود. انتخاب سوزن مناسب و بی حس نمودن اصولی در این خدمت بسیار اهمیت دارد. در دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ تمام نکات به صورت تئوری به شما آموزش داده خواهد شد؛ اما این شما هستید که با تمرین مستمر می‌توانید در کار خود تسلط پیدا کنید و به مرور تبدیل به یک میکرو کار ماهر شوید.

آموزش میکروبلیدینگ لب در کرج

افزایش سایز لب، رنگی نمودن لب‌ها و کشیدن خط لب از خدماتی است که در میکروبلیدینگ لب انجام می‌دهند. اما در آموزش میکروبلیدینگ در کرج برای این خدمت چه آموزش‌های خواهید دید؟ در این دوره‌ها به شما آموزش داده می‌شود به چه شکلی از ترکیب رنگ‌ها استفاده کرده و لب‌هایی حجیم طراحی کنید.

آموزش میکروبلیدینگ لب در کرج

 

همچنین ترکیب انواع رنگ و ساختن رنگ‌های بسیار زیبا و مطابق مد روز را فرا می‌گیرید و در انتها به شما آموزش داده می‌شود که از چه سوزنی برای این کار استفاده کنید. به این شکل برای متقاضی میکروبلیدینگ لب می‌توانید لب‌هایی بسیار زیبا و خوش رنگ طراحی کنید. لب نیز ناحیه حساسی است و بی حسی باید با نهایت دقت انجام گیرد.